Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с акумулатор, или...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с акумулатор, или...?

    Здравейте, колеги. Напоследък като паднаха температурите драстично забелязах, че сутрин при палене на мотора (1.9 jtd 115hp) лампата за ABS присветва, докато върти стартера, след което угасва веднага (реално преди да е стартирал самия мотор). Разрових се в нета преди да се допитам до вас, но пак не успях да намеря категоричен отговор на въпроса дали това означава, че акумулатора предава Богу дух, или е нормално за по-хладно време.

    След като запали мотора всичко е окей; като покарам колата малко и я угася, след което я запаля пак, лампата НЕ премигва. Общо взето това го прави само когато е престояла цяла нощ или цял ден. Акумулаторът е купуван от предния собственик малко преди да купя колата, доскоро даже ми се мяркаше гаранционната му карта, но не мога да ви кажа точен месец или дата на закупуване.

    Според вас има ли място за притеснение или това са нормални симптоми на настъпващата зима?
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
    GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

  • #2
    ...
    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 19:23.

    Comment


    • #3
      На мен и двете зими ми правеше тоя номер при срудено време и няколко дни без да е карана.


      Comment


      • #4
        Днес беше с 2-3 градуса отгоре спрямо предните дни и забелязах, че не ми присветна лампата.

        А иначе в големите студове как палеше с този акумулатор, щом казваш, че ти е правил същите номера?
        Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
        GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
          Днес беше с 2-3 градуса отгоре спрямо предните дни и забелязах, че не ми присветна лампата.

          А иначе в големите студове как палеше с този акумулатор, щом казваш, че ти е правил същите номера?
          Друже, една вилка при акумулаторджия и ще разбереш къде си с акумулатора. Гадаенето на боб оставя на пътя

          Comment


          • #6
            От познат акумулаторджия знам че колата не може да го зареди на 100%, и било хубаво преди зимния сезон да се зареди със зарядно.При нужда и стига да позволява се досипва и дест.вода
            Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

            Comment


            • #7
              Напълно зареден акумулатор е 12.8-9в.Моя уж върти нормално,но като го сложих на зарядното от 8лампи светнаха само 3 и след близо 20ч.е ок.
              Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщение
                Напълно зареден акумулатор е 12.8-9в.Моя уж върти нормално,но като го сложих на зарядното от 8лампи светнаха само 3 и след близо 20ч.е ок.
                Напълно зареден акумулатор се приема когато е 12,6 това е 100%
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  Ако се кара на къси разстояния, то всеки акумулатолр има нужда да се зарежда на зарядно от време на време. Примерно през месец.
                  Иначе нормално зареденият акумулатор трябва да има 12.л5-6 волта.
                  Меренето става, след като не е работил двигателя няколко часа!!!!!!!!!
                  Най-добре сутрин.
                  Иначе аерометъра, вилката и прочие.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Иве,
                    Като запаля сутрин на студено, сега, при ниски температури, на акумулатора ми показва 13.5V. След малко, като позагрее, отива на 13.8V. Какво е твоето виждане?

                    Comment


                    • #11
                      А премигва ли ти ABS лампата на таблото
                      Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                      GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
                        А премигва ли ти ABS лампата на таблото
                        Неееее

                        Comment


                        • #13
                          И на мен ми мигаше 'АБС' и след като оставих акумулаторчето да прекипи на зарядното се оправи горе-долу, но то си е нов акумулатор на 1 година, иначе проблем при мен стана когато през ноща паднаха много температурите и съм се замислил дали да не му измисля 1 кожухче. Другия проблем, който имах е със стартера, ако не си го свалял, го свали и му смени лагера, защото се набива с прах от притискателния диск, както по джантите ти се набива прах от накладките и почва трудно да се върти + ако имаш лек теч от семеринга на коляновия зад маховиха и от там още повече са набива и съеответно при паленето иска по-голям пусков и затова така примигват лампите. Така че проблема е съвкупност от проблеми, а не само един.
                          Fiat Bravo II 1.4 16v

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
                            И на мен ми мигаше 'АБС' и след като оставих акумулаторчето да прекипи на зарядното се оправи горе-долу, но то си е нов акумулатор на 1 година, иначе проблем при мен стана когато през ноща паднаха много температурите и съм се замислил дали да не му измисля 1 кожухче. Другия проблем, който имах е със стартера, ако не си го свалял, го свали и му смени лагера, защото се набива с прах от притискателния диск, както по джантите ти се набива прах от накладките и почва трудно да се върти + ако имаш лек теч от семеринга на коляновия зад маховиха и от там още повече са набива и съеответно при паленето иска по-голям пусков и затова така примигват лампите. Така че проблема е съвкупност от проблеми, а не само един.
                            Стартерът е ОК

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Ако се кара на къси разстояния, то всеки акумулатолр има нужда да се зарежда на зарядно от време на време. Примерно през месец.
                              Иначе нормално зареденият акумулатор трябва да има 12.л5-6 волта.
                              Меренето става, след като не е работил двигателя няколко часа!!!!!!!!!
                              Най-добре сутрин.
                              Иначе аерометъра, вилката и прочие.
                              Моя е Ексайд премиум на 2 години / 77 ампера/ и откакто е сложен не е зареждан , карам 7 км на ден без събота , неделя и отпуските. Да се считам за късметлия или изключение ? През месец се зарежда само умрял акумулатор.
                              Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                              Peugeout 2.2 HDI 133+++
                              Alfa 159 +++ next

                              Comment

                              Working...
                              X